Inne projekty

Future Of Food, czyli nasza współpraca z jedzeniem przyszłości w tle

Mięso in vitro, mąka z owadów, jadalny druk, zautomatyzowane bazy smaków – czy tak będzie wyglądało jedzenie przyszłości? Na te pytania spróbowali odpowiedzieć: hatalska.com i Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku w ramach Gdynia Design Days 2017 I 30 czerwca – 09 lipca 2017 i projektu Future Of Food. 4 lipca miałyśmy przyjemność uczestniczyć w wykładzie i kuratorskim oprowadzaniu po wystawie „infuture food lab”, które poprowadziły pomysłodawczynie projektu – Natalia Hatalska i dr Marta Flisykowska (Wydział Architektury i Wzornictwa ASP). Dopełnieniem kreatywnego popołudnia było wino od naszego partnera – Noble Wine. Całe wydarzenie idealnie zgrało się z premierą raportu Future Of Food wydanego przez Infuture hatalska foresight institute, w którym miałyśmy przyjemność pomagać. Nasza rola polegała na kontakcie z szefami kuchni, których wypowiedzi oraz zdjęcia znalazły się w raporcie, dodatkowo Weronika przekopywała Internet w poszukiwaniu ciekawostek na temat przyszłości roślinnego jedzenia. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o jedzeniu przyszłości, zajrzyjcie do najnowszego raportu hatalska.com i #infutureinstitute, Wasze uważne oko na pewno spostrzeże nazwę i logotyp Food Brandu… 🙂 Jesteśmy szczęśliwe i dumne, że mogłyśmy dołożyć małą cegiełkę do raportu, który może zmienić bardzo wiele w naszym postrzeganiu jedzenia i tego, jak ogromny wpływ ma ono np. na kondycję naszej planety. Raport możecie pobrać tutaj: http://infuture.institute/raporty/future-of-food/ – bardzo polecamy!

O autorze

team Food Brand

Food Brand to agencja marketingowa skupiona na realizowaniu potrzeb współczesnej gastronomii. Wspieramy PR szefów kuchni, realizujemy profesjonalne sesje zdjęciowe, zarządzamy kanałami klientów w mediach społecznościowych. Realizujemy się także jako organizatorzy miejskiego festiwalu kulinarnego Smakuj Trójmiasto oraz premierowych pokazów filmów w ramach Films for Food.

http://www.FoodBrand.pl

Odpowiedz