Inne projekty

Konkurs zamknięty „Ice Cream Pop-Up”

Przedmiotem konkursu jest:

Projekt koncepcyjny doświadczenia smaku w zamkniętej przestrzeni mobilnej

Termin nadsyłania zgłoszeń: 31.01.2018

Organizatorzy: Food Brand Agencja Marketingu  Kulinarnego oraz Wydział Architektury i Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku

Formularz zgłoszeniowy – pobierz

Regulamin – pobierz

asp.gda.pl

Projekt z cyklu „user experience”, czyli projektowanie doświadczenia, nie przynależy jedynie do branży IT.

Czym jest doświadczenie? Odbywa się w czasie, działa na zmysły, przez co dzięki różnym bodźcom często odwołuje się do instynktów, podświadomej ciekawości. Dzięki angażowaniu zmysłów i odwoływaniu się do kontekstów i sytuacji jesteśmy w stanie przeżyć coś głębiej, na dłużej to zapamiętać, dowiedzieć się i zrozumieć. Tym razem wyzwanie stanowi koncept multisensorycznej przestrzeni mobilnej, którą mamy nadzieję zrealizować w przyszłości.

Przed uczestnikami konkursu stoi nie lada zadanie. Za pomocą obrazu opowiedzą i zaprezentują swoją wizję. Pretekstem do takiego eksperymentu ma stać się doświadczenie smakowania lodów. W projekt zaangażował się znany trójmiejski mistrz cukiernictwa Tomasz Deker. Konkurs poprzedzony był wykładem suplementarnym dotyczącym projektowania smaku. Następnie uczestnicy wraz z wspierającymi ich prowadzącymi opracowywali koncepcje swoich projektów.

Sponsorem nagród jak i współorganizatorem konkursu jest Agencja Marketingu Kulinarnego Food Brand. W projekt zaangażowana była Pracownia Designu Eksperymentalnego Wydziału Architektury i Wzornictwa,  a także dwie doktorantki Środowiskowych Międzywydziałowych Studiów Doktoranckich ASP Gdańsk Joanna Jurga oraz Katarzyna Ditrich-Paturalska.

O autorze

team Food Brand

Food Brand to agencja marketingowa skupiona na realizowaniu potrzeb współczesnej gastronomii. Wspieramy PR szefów kuchni, realizujemy profesjonalne sesje zdjęciowe, zarządzamy kanałami klientów w mediach społecznościowych. Realizujemy się także jako organizatorzy miejskiego festiwalu kulinarnego Smakuj Trójmiasto oraz premierowych pokazów filmów w ramach Films for Food.

http://www.FoodBrand.pl

Odpowiedz